pgebanner

prudutti

UKF 63A AC 4P IP66 Isolatore Industriale Interruttore Isolatore Impermeabile Outdoor 4 Pole

breve descrizzione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

A serie UKF d'isolatori resistenti à l'intemperie hè una larga gamma d'applicazioni, adattata per ogni cundizione d'applicazione esterna. Cumpresu unipolari, bipolari, è switch tri-poli, usu attuale di 20A ~ 63A.

A basa installata di i dispositi furnisce una terminazione più faciule è più spaziu di cablaggio. (A dimensione di l'interruttore hè 165 mm × 82 mm, altezza generale 85 mm.)
Installa barre di terra è neutri cù viti di serratura duali per cunnette a stessa lunghezza di striscia di pinza di cable è affidabile. Apertura terminale 5-6 mm.

A più sicura, l'installazione cambia à una struttura metallica cù un tappu insulating, tappu insulating chì copre i viti di muntatura di basa per impediscenu a so esposizione à i cables energizati.

Ogni unità hè furnita cù tappi di cundutti avvitati è riduttori avvitati per una cunnessione faciule à cundutti 25mm o 20mm è tappi a vite. Tappi a vite deve esse installatu per assicurà a classificazione IP.

A basa è a copertura resistenti à l'impattu sopravviveranu à i colpi più duri in quasi ogni installazione. E duie sezioni sò sigillate cù una guarnizione di guarnizione di un pezzu.

Per a sicurità, un foru di diametru di 7 mm hè furnitu per chjappà a leva in a pusizione OFF. Barriere stampate prufonde prutegge a leva operativa da l'abusu fisicu o u cambiamentu accidentale.
Tutte e unità sò conformi à IEC60947-3.
I culori standard sò Grigi è biancu

1. Cables looped in and out from overhead
2. Intra è fora di sottuterra
3. Intra è fora stralght through the switch
4. dui knockouts posteriori di 25 mm sò stampati in a basa per a superficia di muntagna cù cablaggio dissimulatu Interruttore di isolamentu resistente à l'intemperie.
5. Tutti i prudutti incontranu u standard IEC60947-3, in ogni ambiente di travagliu male per furnisce un cuntrollu di alimentazione sicura è affidabile.

img01


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi