pgebanner

nutizie

HANMO ELECTRICAL hè in a 133ª FIERA DI CANTON

Fiera di l'Importazione è l'Esportazione Chine, cunnisciuta ancu com'è "Fiera di Canton", hè un canale impurtante per u settore di u cummerciu esteru di a Cina è una dimostrazione di a pulitica di apertura di a Cina. Ghjoca un rolu chjave in avanzà u sviluppu di u cummerciu esteru di a Cina è i scambii ecunomichi è cummerciale trà a Cina è u restu di u mondu. È hè rinumatu cum'è "Fiera n ° 1 di a Cina".

HANMO ELECTRICAL hè in a 133ª FIERA DI CANTON
图片3

A Fiera di Canton hè co-ospitata da u Ministeru di u Cummerciu di a RPC è u Guvernu Populare di a Pruvincia di Guangdong è urganizata da u Centru di Cummerciu Esteru Chine. Hè tenutu ogni primavera è vaghjimu in Guangzhou, Cina. Dapoi u so stabilimentu in u 1957, a Fiera di Canton hà avutu a più longa storia, a più grande scala, a più grande presenza di cumpratori, u paese d'origine di u cumpratore più diversu, a varietà di produttu più cumpleta, è u megliu fatturatu cummerciale in Cina per 132 sessioni. A 132a Fiera di Canton hà attiratu 510 000 cumpratori in linea da 229 paesi è regioni, riflettendu l'enorme valore cummerciale di a Fiera di Canton è a so impurtanza di cuntribuisce à u cummerciu mundiale.

A 133a Fiera di Canton hè prevista per u 15 d'aprile, chì serà piena di punti culminanti.U primu hè di espansione a scala è cunsulidà a pusizione di "Fiera N ° 1 di a Cina".L'esibizione fisica serà ripresa cumpletamente è tenuta in trè fasi. Siccomu a 133a Fiera di Cantone utilizerà a so espansione di u locu per a prima volta, l'area di mostra serà allargata da 1,18 milioni à 1,5 milioni di metri quadrati.U sicondu hè di ottimisà a struttura di l'esposizione è di vede l'ultimu sviluppu di diversi settori.Avemu da migliurà u layout di a seccione di mostra, è aghjunghje novi categurie, dimustrendu i successi di l'aghjurnamentu di u cummerciu, u prugressu industriale è l'innuvazione scientifica è tecnologica.U terzu hè di mantene a Fiera in linea è offline è accelerà a trasfurmazioni digitale.Avemu da accelerà l'integrazione di Fiera virtuale è fisica è digitalizazione. L'espositori ponu compie u prucessu tutale in digitale, cumprese l'applicazione per a participazione, l'arrangiamentu di u stand, a visualizazione di u produttu è a preparazione in situ.U quartu hè di rinfurzà u marketing miratu è espansione u mercatu globale di cumpratori.Apertureremu largamente per invità i cumpratori di casa è di l'esteru.U quintu hè di aumentà l'attività di u foru per migliurà a funzione di prumuzione d'investimentu.In u 2023, tenemu u secondu Forum Pearl River modellatu cum'è unu più N per custruisce un palcuscenicu per l'opinioni di u cummerciu internaziunale, sparghje a nostra voce è cuntribuisce à a saviezza di a Fiera di Canton.

Cù una preparazione meticulosa, furniremu un serviziu cumpletu per i cumpratori mundiali in questa sessione, cumpresu u matchmaking cummerciale, cortesia in situ, premii per l'assistenza, etc. I cumpratori novi è regulari ponu prufittà di servizii in linea o in situ prima, durante è dopu a mostra. I servizii sò i seguenti: l'ultimi punti culminanti è i valori core à i fan di u mondu attraversu nove piattaforme di media suciale, cumprese Facebook, LinkedIn, Twitter, ecc; attività "Trade Bridge" per imprese multinaziunali, regioni è industrie specifiche, è ancu diverse pruvince o municipalità, per aiutà i cumpratori à seguità i tendenzi di l'industria puntuale, cunnetta cù fornituri d'alta qualità, è truvà rapidamente prudutti satisfacenti; Attività "Scoprite a Fiera di Canton cù Bee & Honey" cù temi diffirenti, visita di fabbrica in situ è ​​mostra di stand, per aiutà i cumpratori à ottene una presenza di "distanza zero"; Attività di "Recompensa di Publicità per i Novi Cumpratori" per prufittà i novi cumpratori; servizii in situ cum'è VIP Lounge, salone offline è attività "Participazione in linea, ricompensa offline", per furnisce una sperienza di valore aghjuntu; piattaforma online ottimisata, cumpresi tali funzioni cum'è pre-registrazione, pre-posting richieste sourcing, pre-matching, etc. à offre à i cumpratori servizii premium è cunvenzione à participà à a Fiera in linea o offline.

U Pavilion Internaziunale hè statu inauguratu in a sessione 101 per prumove a crescita equilibrata di l'importazione è l'esportazione. In l'ultimi 16 anni, cù a migliione constante di a so specializazione è l'internazionalizazione, u Padiglione Internaziunale hà furnitu una grande cunvenzione per l'imprese d'oltremare per spiegà u mercatu di cunsumatori cinese è glubale. In a sessione 133rd, delegazioni naziunali è regiunale da Turchia, Corea di u Sud, Giappone, India, Malasia, Tailanda, Hong Kong, Macao, Taiwan, etc., participeranu attivamente à u Padiglione Internaziunale, dimustrendu l'imaghjini è e caratteristiche di e diverse regioni intensivamente è mostra l'influenza di i clusters industriali. Imprese internaziunali eccezziunali da Germania, Spagna è Egittu anu dimustratu una participazione attiva. U Padiglione Internaziunale à a 133rd Canton Fair farà più còmuda per l'espositori internaziunali di participà. A qualificazione serà ottimisata per accoglie più imprese multinaziunali di alta qualità, marche internaziunali, rami di imprese d'oltremare, agenti di marca d'oltremare, è piattaforme d'impurtazione per applicà. per a participazione. Inoltre, l'espositori internaziunali ponu avà participà à tutte e 16 categurie di a fase unu, dui è trè.

"Canton Fair Product Design and Trade Promotion Center" (PDC), dapoi a so creazione in a 109a sessione, hà servitu cum'è una piattaforma di serviziu di cuncepimentu per unisce "Made in China" è "Designed by World" è per facilità a cooperazione mutualmente benefica trà eccellenti. diseggiani da tuttu u mondu è cumpagnie cinesi di qualità. Dapoi parechji anni, PDC seguita strettamente a dumanda di u mercatu è hà sviluppatu attività cum'è mostra di design, matchmaking di design è forum tematicu, prumuzione di serviziu di design, galleria di design, incubatrice di design, settimana di moda di Canton Fair, magazinu di design da PDC è PDC in linea, chì anu. hè statu universalmente ricunnisciutu da u mercatu.

A Fiera di Canton hè testimone di u sviluppu di u cummerciu esteru di a Cina è di a prutezzione di l'IPR, in particulare u prugressu di a prutezzione di l'IPR in l'industria di l'esposizione. Dapoi u 1992, avemu travagliatu duramente per prutege a pruprietà intellettuale dapoi 30 anni. Avemu messu in piazza un mecanismu cumpletu di risoluzione di e dispute IPR cù Reclamazioni è Disposizioni di Settlement per Suspettata Viulenza di Pruprietà Intellettuale in a Fiera di Canton cum'è a petra prima. Hè relativamente cumpletu è cunvene a situazione pratica di a Fiera è i bisogni di l'integrazione di a Fiera virtuale è fisica, chì hà risuscitatu a cuscenza di l'espositori nantu à a prutezzione di l'IPR è hà dimustratu a determinazione di u guvernu cinese di rispettà è prutegge l'IPR. A prutezzione di l'IPR in a Fiera di Canton hè diventata un esempiu di prutezzione di l'IPR per l'esibizioni chinesi; a soluzione di dispute ghjustu, prufessiunale è efficace hà guadagnatu a fiducia è a ricunniscenza di Dyson, Nike, Travel Sentry Inc è etc.

Hanmo spera di scuntrà vechji è novi clienti in 134th Fiera di Canton.

Guangzhou, ci si vede in ottobre !


Tempu di Postu: Apr-21-2023